AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: WIZERUNEK MIASTA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000024247
Autorzy: Agnieszka Smarzewska, Paulina Demianiuk.
Tytuł pracy: Działalność władz gminy miejskiej Włodawa w zakresie marketingu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji
Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 130-146
ISBN: 978-83-61044-82-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 37376
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; miasto ; wizerunek miasta ; promocja ; Włodawa ; województwo lubelskie
Uwaga: sygn. 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

2/2
Nr opisu: 0000024245
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Agnieszka Jędrzejewska.
Tytuł pracy: Kampania promocyjna miasta Biała Podlaska jako instrument marketingu terytorialnego
Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 95-115
ISBN: 978-83-61044-82-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 40113
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; miasto ; promocja ; kampania promocyjna ; wizerunek miasta
Uwaga: sygn. 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB