AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: WIZERUNEK
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000037051
Autorzy: Mieczysław Adamowicz, Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj.
Tytuł pracy: Wizerunek i tożsamość miasta jako instrument wzmacniania jego atrakcyjności i procesów rozwoju na przykładzie miasta Biała Podlaska
Tytuł równoległy: City image and identity as instruments to strengthen attractiveness and development processes - the example of Biała Podlaska
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2019, nr 1 (75), s. 99--121
p-ISSN: 1509-4995

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 40.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: wizerunek ; miasto ; tożsamość miejsca ; funkcje miasta ; Biała Podlaska
Słowa kluczowe ang.: image ; city ; place identity ; functions of the city ; Biała Podlaska
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://studreg.uw.edu.pl/pl/archiwum,wizerunek-i-tozsamosc-miasta-jako-instrument-wzmacniania-jego-atrakcyjnosci-i-procesow-rozwoju-na-przykladzie-miasta-biala-podlaska
DOI: 10.7366/1509499517506
Streszczenie: W pracy przedstawiono stan rozwoju i tożsamość miasta Biała Podlaska przy wykorzystaniu analizy literatury i oficjalnych dokumentów władz miejskich. Zaprezentowano także opinie 316 studentów PSW na temat tożsamości i wizerunku Białej Podlaskiej. Badania ujawniły, ze wizerunek miasta jest silnie zdeterminowany lokalizacją w pobliżu granicy państwa oraz istnieniem ważnych w skali regionu ośrodków akademickich. Funkcjonowanie szkół wyższych oddziałuje nie tylko na miasto i otaczające je gmiony, lecz także na cały region oraz inne miejsca zamieszkania i zatrudnienia absolwentów. Badania potwierdziły hipotezę, że sposób postrzegania miasta przez studentów jest ważny dla dalszego rozwoju miasta.
Streszczenie: The paper presents the state of development and the identity of the city of Biała Podlaska using the analysis of literature and official documents of the municipial authorities. The opinions of 316 PSW students about the city's image and identity were also presented. The research revealed that the city's image is strongly determined by its location near the state border and the presence of academic centres in the region. The functioning of universities affects not only the city, the surrounding towns of the municipality, but also the entire region and other places of residence and employment of graduates. The research corroborated the hypothesis that the way in which students perceive the city is smportant for the further development of the city.

2/7
Nr opisu: 0000036748
Autorzy: Zbigniew Ciekanowski, Zdzisław Szymański, Wiesława Załoga.
Tytuł pracy: Wizerunek menedżera jutra w organizacji
Tytuł równoległy: Immediate of the manager of tommorow organization
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, Z. 13, nr 3, s. 99--114
p-ISSN: 1896-9380

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 6.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: istota ; menedżer ; odkrywanie ; organizacja ; wizerunek
Słowa kluczowe ang.: creature ; manager ; discovery ; organization ; image
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
https://nsz.edu.pl/resources/html/article/details?id=187009
Streszczenie: Autorzy artykułu podjeli w nim próbę charakterystyki, jak powinien wyglądać menadżer jutra. Najpierw wskazano rolę menadżera w organizacji oraz scharakteryzowano umiejętności menadżerskie. Omówiono zasady etycznego zachowania i przedstawiono jak istotna jest rola etyki menadżera w zarządzaniu. Następnie określono wizerunek menadżera jutra wskazując, że jego prawdziła siła będzie się przejawiać w jego zdolnościach, umiejętnościach i kreatywności rozumianej jako odkrywanie, porządkowanie oraz planowanie. Wskazano również na umiejętności i cechy menadżerów zwracając uwagę, że muszą być oni odporni na zmęczenie i zdolni do wykonywania zróżnicowanych zadań w nienormowanym czasie pracy. Ponadto menadżerowie muszą chcieć, umieć i lubić oddziaływać na innych ludzi. Powinni także umieć celowo dysponować swoimi osobistymi zasobami i używać ich na rzecz organizacji.
Streszczenie: The author of article attempted to characterize what the manager of tomorrow should look like. First, the manager's role in the organization was indicated and he characterized managerial skills. The principles of ethical behavior were discussed and the importance of the manager's ethical role in management was discussed. Next, the image of the manager of tomorrow was determined, indicating that his real strength would be manifested in his abilities, skills and creativity understood as discovering, organizing and planning. they also pointed to the skills and characteristics of managers, pointing out that they must be resistant to fatigue and able to perform differentiated tasks in non-standard working hours. In addition, managers must want to be able to and enjoy interacting with other people. They should also be able to deliberately dispose of their personal resources and use them for the organization.

3/7
Nr opisu: 0000030197
Autorzy: Marek Kuźmicki, Małgorzata Anna Wasilewska.
Tytuł pracy: The Image of Poland as a Tourist Destination in the Country's Main Economic Partners
Tytuł równoległy: Wizerunek Polski jako destynacji turystycznej w krajach głównych partnerów gospodarczych
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, Vol. XLIX, 3, s. 91--98
p-ISSN: 0459-9586
e-ISSN: 2449-8513

Uwagi: Streszcz. w jęz. pol. i ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 11.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: wizerunek ; Polska ; destynacja turystyczna
Słowa kluczowe ang.: image ; Poland ; tourist destination
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW
DOI: 10.17951/h.2015.59.3.91

4/7
Nr opisu: 0000028291
Autorzy: Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj, Joanna Kirczuk.
Tytuł pracy: Wizerunek Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej w świetle wyników badań opinii studentów
Tytuł całości: W: Państwowe Wyższe Szkoły Zawodowe w Polsce : dokonania, stan obecny, perspektywy / red. Mieczysław Adamowicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2014
Strony zajęte przez pracę: S. 250-262
ISBN: 978-83-61044-03-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 25023
Liczba arkuszy: 0,62
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: uczelnia zawodowa ; wizerunek ; Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

5/7
Nr opisu: 0000024022
Autorzy: Joanna Szwacka-Mokrzycka.
Tytuł pracy: Budowanie przewagi konkurencyjnej jednostki terytorialnej
Tytuł całości: W: Wizerunek regionu o orientacji rynkowej / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj, J. Kamiński
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 67-74
ISBN: 978-83-61044-86-4
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: jednostka terytorialna ; przewaga konkurencyjna ; strategia rozwoju ; wizerunek

6/7
Nr opisu: 0000017601
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Dorota Karwacka.
Tytuł pracy: Internet Public Relations w tworzeniu wizerunku wyższej uczelni na przykładzie Państwowych Wyższych Szkół Zawodowych
Tytuł całości: W: Przetwarzanie informacji w społeczeństwie informacyjnym / red. T. Grudniewski, J.M. Olchowik
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2007
Strony zajęte przez pracę: S. 189-194
ISBN: 978-83-61044-12-3
Charakterystyka formalna: rozdział w książce polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: public relations ; wizerunek ; szkoła wyższa
Uwaga: sygn. 8401 VI CZYT. ; 8402 VI CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

7/7
Nr opisu: 0000007548
Autorzy: Zofia Kubińska, Karolina Żydek.
Tytuł pracy: Osoba instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness, w świadomości uczestników kursu
Tytuł całości: W: Teoria i praktyka rekreacji ruchowej / red. D. Nałęcka, M. Bytniewski
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2006
Strony zajęte przez pracę: S. 244-251
ISBN: 83-923366-6-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: fitness ; instruktor ; wizerunek
Uwaga: sygn. 5153 XIX CZYT. ; 5154 XIX CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB