AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: TURYSTYKA WIEJSKA
Liczba odnalezionych rekordów: 22



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/22
Nr opisu: 0000046425
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Kamil Treska.
Tytuł pracy: Turystyka wiejska w powiecie bialskim
Tytuł pracy w innym języku: Rural tourism in the Biala poviat
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2023, Vol. 25, no. 3, p. 275--286
p-ISSN: 2657-781X
e-ISSN: 2657-7828

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 70.000
Słowa kluczowe: konsument ; powiat bialski ; turystyka wiejska ; zasoby środowiskowe
Słowa kluczowe ang.: Biala poviat ; consumer ; environmental resources ; rural tourism
https://rnseria.com/resources/html/article/details?id=613349
Streszczenie: Celem artykułu jest przedstawienie możliwości rozwoju turystyki wiejskiej na terenie powiatu bialskiego. Powiat bialski jest jednym z powiatów województwa lubelskiego, w którym potencjał turystyczny może stanowić istotny element jego rozwoju. Jest to obszar charakteryzujący się dużymi walorami środowiskowymi i kulturowymi oraz niskim poziomem zanieczyszczenia środowiska. W celu oceny potencjału środowiskowego i kulturowego powiatu przeprowadzono badania z wykorzystaniem autorskiego kwestionariusza ankiety. Badania te zrealizowano w drugim kwartale 2023 roku, wśród 108 turystów odwiedzających powiat bialski w trakcie trwania badań lub w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Uzyskane wyniki badań potwierdziły wcześniej stawiane założenia, że teren powiatu bialskiego stanowi istotny przedmiot zainteresowania turystów. Badane osoby wysoko oceniły potencjał turystyczny powiatu i wskazały na znaczącą rolę atrakcyjnych elementów środowiska przyrodniczego. W ostatnich latach zaobserwowano także wzrost zainteresowania turystyką na tym terenie. Wyniki badań jednak wskazują, że należałoby podjąć kroki, które pozwoliłyby na większe wykorzystanie możliwości stworzonych przez środowisko i zasoby kulturowe.
Streszczenie: The purpose of the article is to present the possibilities of developing rural tourism in Biala County. Biala County is one of the counties in the Lublin Voivodeship where tourism potential may be an important element of its development. It is an area characterised by high environmental and cultural values and a low level of environmental pollution. In order to assess the environmental and cultural potential of the district, a study was conducted using the author's survey questionnaire. The research was carried out in the second quarter of 2023, among 108 tourists visiting Biala County during the study period or within the last 12 months. The results of the research confirmed the previously stated assumptions that the Biala County area is an important object of interest for tourists. The respondents highly rated the tourist potential of the district and pointed out the significant role of attractive elements of the natural environment. Recent years have also seen an increase in interest in tourism in the area. However, the survey results indicate that steps should be taken to make greater use of the opportunities created by the environment and cultural resources.

2/22
Nr opisu: 0000044523
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Karolina Zielnik.
Tytuł pracy: Czynniki rozwoju agroturystyki w opinii turystów na przykładzie województwa lubelskiego
Tytuł równoległy: Factors for the development of agrotourism in the opinion of tourists on the example of the Lubelskie voivodeship
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2022, Vol. 24, no. 4, p. 169--183
p-ISSN: 2657-781X
e-ISSN: 2657-7828

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 40.000
Słowa kluczowe: agroturystyka ; obszar wiejski ; turysta ; turystyka wiejska ; walory środowiskowe ; województwo lubelskie
Słowa kluczowe ang.: agritourism ; environmental assets ; Lubelskie Voivodeship ; rural areas ; rural tourism ; tourist
https://rnseria.com/resources/html/article/details?id=233518
DOI: 10.5604/01.3001.0016.1209
Streszczenie: Celem artykułu jest określenie czynników, które wpływają na wybór agroturystyki jako formy wypoczynku. Jednym z tych czynników może być środowisko przyrodnicze i jego otoczenie, które stanowią ważny element rozwoju poszczególnych obszarów terytorialnych. Stwarzają one także możliwości rozwoju poszczególnych form działalności rolniczej i pozarolniczej na terenie poszczególnych regionów. Województwo lubelskie jest szczególnie ciekawym obszarem do realizacji badań związanych z rozwojem agroturystyki i prowadzenia analiz związanych z tym zagadnieniem, zarówno ze względu na jego położenie terytorialne, jak i walory związane z poszczególnymi jego obszarami, wynikające ze znacznie mniejszego uprzemysłowienia, a także znaczących terenów rolniczych. Do realizacji postawionego celu zastosowano badania ankietowe z wykorzystaniem autorskiego kwestionariusza ankiety. Próbę badawczą stanowili mieszkańcy województwa lubelskiego, którzy w ostatnich pięciu latach korzystali z usług agroturystycznych na terenie województwa. Badania zrealizowano od marca do maja 2022 roku, z wykorzystaniem metody CAWI. Uzyskany materiał empiryczny opracowano metodami statystycznymi i zastosowano do tego celu pakiet STATISTICA. Z badań wynika, że jednym z czynników wpływających na decyzje związane z formą aktywności są walory środowiskowe. Wśród innych istotnych uwarunkowań należy wskazać warunki sanitarne i infrastrukturę wspomagającą wypoczynek (np. dostęp do grilla, sprzętu sportowego). Analiza wyników wskazuje, że gospodarstwa agroturystyczne nie w pełni korzystają z możliwości stworzonych przez ich otoczenie środowiskowe oraz posiadane zasoby.
Streszczenie: The aim of the article is to define the factors that influence the choice of agritourism as a form of recreation. One of these factors may be the natural environment and its surroundings, which constitute an important element in the development of individual territorial areas. They also create opportunities for the development of individual forms of agricultural and non-agricultural activity in individual regions. The Lubelskie Voivodeship is a particularly interesting area for research related to the development of agritourism and analyzes related to this issue, both due to its territorial location and values ??related to its individual areas, resulting from much less industrialization, as well as significant agricultural areas. In order to achieve the set goal, a questionnaire study was used with the use of the proprietary questionnaire. The research sample consisted of the inhabitants of the Lubelskie Voivodeship, who used agritourism services in the voivodeship in the last five years. The research was carried out in the period from March to May 2022 using the CAWI method. The obtained empirical material was developed using statistical methods with the use of the STATISTICA package for this purpose. The obtained research results indicated that one of the factors influencing decisions related to the form of activity are environmental values. A number of other important conditions include sanitary conditions and leisure infrastructure (e.g. access to a barbecue, sports equipment). The analysis of the results shows that agritourism farms do not fully use the opportunities created by their environmental surroundings and their resources.

3/22
Nr opisu: 0000044186
Autorzy: Agata Żmudzińska, Daniel Rogoźnicki.
Tytuł pracy: Zwierzęta gospodarskie jako integralny element turystyki wiejskiej
Tytuł całości: W: Koła naukowe - szkołą twórczego działania : edycja siódma / red. Dominik Dąbrowski, Ewa Stępień
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2021
Strony zajęte przez pracę: S. 68-76
ISBN: 978-83-64881-78-7
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Liczba znaków: 23601
Liczba arkuszy: 0,59
Słowa kluczowe: produkt turystyczny ; turystyka wiejska ; zwierzęta gospodarskie
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

4/22
Nr opisu: 0000033451
Autorzy: Izabella Sikorska-Wolak, Jan Zawadka.
Tytuł pracy: Edukacja w zagrodzie wiejskiej
Tytuł całości: W: Turystyka wiejska : zagadnienia ekonomiczne i marketingowe, T. 1 / red. nauk. Anna Jęczmyk, Jarosław Uglis, Magdalena Maćkowiak
Miejsce wydania: Poznań
Wydawca: Katedra Turystyki Wiejskiej
Rok wydania: 2016
Strony zajęte przez pracę: S. 19-31
ISBN: 978-83-62815-29-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,7
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: agroturystyka ; turystyka wiejska ; zagroda edukacyjna ; farma
Słowa kluczowe ang.: agrotourism ; rural tourism ; educational homestead ; farm
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.

5/22
Nr opisu: 0000033376
Autorzy: Izabella Sikorska-Wolak, Jan Zawadka.
Tytuł pracy: Innowacyjne rozwiązania w turystyce wiejskiej
Tytuł równoległy: Innovative solutions in rural tourism
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, T. 18, z. 4, s. 207--212
p-ISSN: 1508-3535
e-ISSN: 2450-7296

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 10.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: innowacje ; turystyka wiejska ; wioska tematyczna ; zagroda edukacyjna
Słowa kluczowe ang.: innovation ; rural tourism ; thematic villages ; educational farms
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://rn.seria.com.pl/rn/category/5-18-4.html
Streszczenie: Celem opracowania jest przybliżenie innowacyjnych rozwiązań w turystyce wiejskiej. Szczególny akcent położono na wioski tematyczne, czyli wsie z motywem przewodnim. Ukazano ich rozwój w Polsce, regionalne zróżnicowanie tempa rozprzestrzeniania się tego złożonego innowacyjnego produktu turystycznego, jego znaczenie w turystyce oraz aktywizacji i integracji wiejskich społeczności lokalnych. Przedstawiono stosunek mieszkańców wsi do rozwiązań innowacyjnych w turystyce wiejskiej oraz ich ocenę zaangażowania władz lokalnych na rzecz rozwoju turystyki. Ukazano też bariery rozwoju tej formy turystyki oraz sposoby przezwyciężania tych barier. Wykorzystano wybrane pozycje literatury przedmiotu, źródła internetowe oraz wyniki badań empirycznych przeprowadzonych w 2015 roku z wykorzystaniem metody sondażu diagnostycznego wśród mieszkańców wsi województwa lubelskiego.
Streszczenie: The purpose of the study was to present innovative solutions in rural tourism. Particular emphasis was paid on thematic villages. It shows their development in Poland, the regional differences in the pace of the spread of this complex innovative tourism product, its importance in tourism and the activation and integration of rural communities. It shows the ratio of rural population to innovative solutions in rural tourism and their assessment of the involvement of local authorities for the development of tourism. The paper also presents barriers to the development of this form of tourism and ways to overcome these barriers. In this study selected items of literature, Internet sources and the results of empirical research conducted in 2015 using the method of diagnostic survey among the residents of the village Lublin province.

6/22
Nr opisu: 0000034409
Autorzy: Agnieszka Kozak, Dorota Mączka.
Tytuł pracy: Narzędzia marketingu mix w działalności wybrancyh gospodarstw agroturystycznych powiatu bialskiego
Tytuł równoległy: Tools of marketing mix in activity the selected agro touristic farms of Bialski administrative district
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, z. 18 (2), s. 175--183
p-ISSN: 1899-7228

Uwagi: Publikacja ukazała się drukiem w 2017 r.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 7.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: agroturystyka ; turystyka wiejska ; marketing mix ; narzędzia marketingowe
Słowa kluczowe ang.: agrotourism ; rural tourism ; marketing mix ; marketing tools
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii
http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-181a42ce-7bc8-4c1f-abb9-f84433e6c60d?q=bwmeta1.element.desklight-b96f2e10-9de3-48b9-8a3c-0efb947a8dd3;11&qt=CHILDREN-STATELESS
Streszczenie: Marketing jest jednym z najpowszechniej stosowanych narzędzi zarządzania we współczesnym biznesie. Dotyczy to każdej prowadzonej działalności, czy to gospodarczej, czy o charakterze non profit. Jego celem jest optymalizacja działań mających za zadanie rozpoznanie potrzeb i preferencji konsumenta, zamianę ich na realny popyt na dobra i usługi, a potem zaspokajanie tego popytu ku zadowoleniu klienta i z zyskiem dla organizacji. Celowi temu służą narzędzia marketing mixu. Prezentowana praca ma na celu identyfikację narzędzi marketingu mix w działalności agroturystycznej.
Streszczenie: Marketing is one from the most widely menagement`tools in modern business. This applies to any business, be it economic or a non-profit organisation. Its objective is to optimize the activities which aim to identify the needs and preferences of the consumer, replace them on a real demand for goods and services, and then meet this demand to the satisfaction of the customer and profitably for the organization. This goal can be achieved with tools of marketing mix. This study aims to identify the tools of marketing mix in the agrotourism activity. In the first chapter of the work we find the basic concepts in marketing and concept of agrotourism. Second chapter will be devoted to the research methodology used in this study. Chapter third will present the results of investigations.To the end work foundling recapitulation as well as conclusions.

7/22
Nr opisu: 0000033114
Autorzy: Alicja Joanna Baranowska, Krystyna Elżbieta Zarzecka, Stanisław Tadeusz Kondracki, Iwona Mystkowska, Marek Gugała.
Tytuł pracy: Rola i znaczenie rodzimych gatunków roślin i ras zwierząt w turystyce wiejskiej
Tytuł całości: W: IX Sympozjum międzynarodowe nt. Klimat pola uprawnego : meteorologia i klimatologia stosowana - teoria, praktyka, innowacyjność połączone z Jubileuszem pracy naukowej prof. dr. hab. Józefa Kołodzieja : 21-24 wrzesnia 2016 r., Lublin-Zamość-Lwów
Strony zajęte przez pracę: S. 19-20
Charakterystyka formalna: streszczenie zjazdowe polskie (książka streszczeń)
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; gatunek rodzimy ; bioróżnorodność ; rośliny ; zwierzęta
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.

8/22
Nr opisu: 0000033454
Autorzy: Izabella Sikorska-Wolak, Krystyna Krzyżanowska.
Tytuł pracy: Rozwój agroturystyki w Polsce i jego charakterystyczne cechy
Tytuł całości: W: Wyzwania w rozwoju turystyki : praca zbiorowa / red. nauk. Agata Balińska
Miejsce wydania: Warszawa
Wydawca: Wydawnictwo SGGW
Rok wydania: 2016
Strony zajęte przez pracę: S. 93-107
ISBN: 978-83-7583-727-8
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,75
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: agroturystyka ; produkt agroturystyczny ; turystyka wiejska
Słowa kluczowe ang.: agritourism ; agritourism product ; rural tourism

9/22
Nr opisu: 0000034416
Autorzy: Dorota Mączka, Agnieszka Kozak.
Tytuł pracy: Turystyka wiejska na przykładzie powiatu łosickiego
Tytuł równoległy: Rural tourismon the example of the country Łosice
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, z 18 (2), s. 89--99
p-ISSN: 1899-7228

Uwagi: Publikacja ukazała się drukiem w 2017 r.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 7.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; atrakcje turystyczne ; agroturystyka ; rzeka Bug
Słowa kluczowe ang.: tourism ; rural tourism ; tourist attractions ; recreation river Bug
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii
http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-49607a87-a67a-457f-8255-82be76f508a3?q=bwmeta1.element.desklight-b96f2e10-9de3-48b9-8a3c-0efb947a8dd3;5&qt=CHILDREN-STATELESS
Streszczenie: Turystyka wiejska to forma turystyki w obszarach poza aglomeracjami miejskimi, dająca turystom możliwość odpoczynku w ciszy, spokoju i odmienności. Związana jest z agroturystyką, która pozwala na poznanie życia rodziny wiejskiej, daje możliwość obejrzenia i uczestnictwa w ciekawych zajęciach charakterystycznych dla terenów wiejskich. Turystyka wiejska łączy się również z turystyką kulturową, umożliwiającą poznanie dziedzictwa kulturowego występującego na wsi, przykładami mogą być sztuka ludowa, mała architektura sakralna. Powiat łosicki ze względu na swoje walory przyrodnicze i kulturowe ma szanse na rozwój turystyki wiejskiej w oparciu o bogatą bazę agroturystyczną i wypoczynkową.

10/22
Nr opisu: 0000022979
Autorzy: Beata Lewczuk.
Tytuł pracy: Uwarunkowania rozwoju turystyki wiejskiej
Tytuł całości: W: Współczesne dylematy polskiego rolnictwa / red. S. Kondracki, J. Skrzyczyńska, K. Zarzecka
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2011
Strony zajęte przez pracę: S. 231-239
ISBN: 978-83-61044-33-8
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; agroturystyka ; wieś ; rolnictwo ; środowisko przyrodnicze

11/22
Nr opisu: 0000024113
Autorzy: Bogusław Sawicki.
Tytuł pracy: Kreowanie marki w agroturystyce i turystyce wiejskiej
Tytuł całości: W: Marka wiejskiego produktu turystycznego / red. Piotr Palich
Miejsce wydania: Gdynia
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni
Rok wydania: 2009
Strony zajęte przez pracę: S. 11-17
ISBN: 978-83-7421-077-5
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: marka ; produkt turystyczny ; agroturystyka ; turystyka wiejska ; marka produktu
Uwaga: syg. 9928 XX CZYT.

12/22
Nr opisu: 0000020921
Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec.
Tytuł pracy: Konkurencyjność gmin województwa lubelskiego w rozwoju turystyki wiejskiej
Tytuł całości: W: Ekonomiczne i społeczne aspekty rozwoju turystyki wiejskiej / red. nauk. I. Sikorska-Wolak
Miejsce wydania: Warszawa
Wydawca: Wydawnictwo SGGW
Rok wydania: 2008
Strony zajęte przez pracę: S. 265-278
ISBN: 978-83-7244-971-9
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 3.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: gmina wiejska ; turystyka wiejska ; konkurencyjność ; marketing
Uwaga: sygn. 9303 XX CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

13/22
Nr opisu: 0000017535
Autorzy: Bogusław Sawicki, Anna Mazurek-Kusiak.
Tytuł pracy: Zdrowotna turystyka wiejska w profilaktyce i leczeniu otyłości jako innowacyjny produkt
Tytuł pracy w innym języku: Rural health tourism in prevention and treatment of obesity as an innovative product
Tytuł całości: W: Współczesne zagrożenia zdrowia : praca zbiorowa / red. M. Kozioł-Montewka, S. Spisacka
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2008
Strony zajęte przez pracę: S. 103-114
ISBN: 978-83-61044-60-4
Uwagi: Streszcz. w jęz. pol.
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; turystyka zdrowotna ; otyłość ; leczenie

14/22
Nr opisu: 0000036837
Autorzy: Krystyna Elżbieta Zarzecka, Alicja Joanna Baranowska, Marek Gugała.
Tytuł pracy: Walory turystyczne gminy Janów Podlaski
Tytuł całości: W: Agroturystyka - moda czy potrzeba? / red. nauk. G.A. Ciepiela, Jacek Sosnowski
Miejsce wydania: Siedlce
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Podlaskiej
Rok wydania: 2007
Seria: Monografie, ISSN 0860-2719, nr 80
Strony zajęte przez pracę: S. 393-398
Kopia niedostępna: x
Opis nie został sporządzony z autopsji: x
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Charakterystyka merytoryczna: konferencja naukowa krajowa
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: Janów Podlaski (woj. lubelskie) ; turystyka wiejska ; walory kulturowe ; walory przyrodnicze ; walory turystyczne

15/22
Nr opisu: 0000001230
Autorzy: Alicja Joanna Baranowska, Czesława Caruk, Marek Gugała, Krystyna Elżbieta Zarzecka.
Tytuł pracy: Dziedzictwo kulturowe jako narzędzie rozwoju turystyki wiejskiej : (na przykładzie gminy Janów Podlaski)
Tytuł całości: W: Wybrane zagadnienia z turystyki wiejskiej / red. J. Bergier, B. Sawicki
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 60-65
ISBN: 83-916235-9-9
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; dziedzictwo kulturowe ; Janów Podlaski (woj. lubelskie)
Uwaga: sygn. 4466 XX.1.4 CZYT. ; 4467 XX.1.4 CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

16/22
Nr opisu: 0000001301
Autorzy: Andrzej Kasprzyk.
Tytuł pracy: Dziedzictwo kulturowe szansą rozwoju turystyki wiejskiej na Południowym Podlasiu Północnym Polesiu
Tytuł całości: W: Uwarunkowania rozwoju turystyki związanej z obszarami wiejskimi / dziedzictwo kulturowe
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 214-220
ISBN: 83-916235-8-0
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; dziedzictwo kulturowe ; Podlasie ; Polesie

17/22
Nr opisu: 0000001311
Autorzy: Katarzyna Gralak, Bogusław Sawicki.
Tytuł pracy: Możliwości wykorzystania koncepcji "wiosek tematycznych" w rozwoju turystyki na obszarach wiejskich w Polsce
Tytuł całości: W: Uwarunkowania rozwoju turystyki związanej z obszarami wiejskimi / red. nauk. B. Sawicki, J. Bergier
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 268-273
ISBN: 83-916235-8-0
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; agroturystyka ; wieś tematyczna ; produkt turystyczny

18/22
Nr opisu: 0000001271
Autorzy: Bożena Łagowska, Kazimierz Michałowski.
Tytuł pracy: Próba systematyzowania i klasyfikacji turystyki wiejskiej
Tytuł całości: W: Uwarunkowania rozwoju turystyki związanej z obszarami wiejskimi / red. nauk. B. Sawicki, J. Bergier
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 87-92
ISBN: 83-916235-8-0
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; zagospodarowanie turystyczne

19/22
Nr opisu: 0000001285
Autorzy: Jadwiga Antoszek, Bogusław Sawicki.
Tytuł pracy: Rola usług internetowych w rozwoju turystyki na obszarach wiejskich
Tytuł całości: W: Uwarunkowania rozwoju turystyki związanej z obszarami wiejskimi / red. nauk. B. Sawicki, J. Bergier
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 169-173
ISBN: 83-916235-8-0
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; agroturystyka ; promocja ; Internet ; informacja turystyczna

20/22
Nr opisu: 0000020419
Autorzy: Józef Bergier, Bogusław Sawicki.
Tytuł monografii: Wybrane zagadnienia z turystyki wiejskiej / red. nauk. J. Bergier, B. Sawicki
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2005
Strony: 183 s., il., 24 cm
ISBN: 83-916235-9-9
Charakterystyka formalna: materiały pokonferencyjne (redaktor)
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; agroturystyka
Uwaga: sygn. 4466 XX CZYT. ; 4467 XX CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

21/22
Nr opisu: 0000020893
Autorzy: Bogusław Sawicki.
Tytuł pracy: Rola turystyki wiejskiej w funkcjonowaniu euroregionów przy wschodniej granicy Polski
Tytuł całości: W: Rozwój obszarów przygranicznych w kontekście funkcjonowania Euroregionów / red. M. Adamowicz, J. Bergier
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2004
Strony zajęte przez pracę: S. 69-73
ISBN: 83-916235-5-6
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; współpraca transgraniczna ; euroregion
Uwaga: 4294 XII.2 CZYT. ; 4295 XII.2 CZYT.

22/22
Nr opisu: 0000021013
Autorzy: Bogusław Sawicki, Jerzy Szymona.
Tytuł pracy: Segmentacja rynku turystyki wiejskiej
Tytuł całości: W: Marketing produktów turystycznych / red. M. Jalinik
Miejsce wydania: Białystok
Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Białostockiej
Rok wydania: 2004
Strony zajęte przez pracę: S. 35-38
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: marketing ; segmentacja rynku ; rynek turystyczny ; turystyka wiejska ; agroturystyka

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB