AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PUBLIC RELATIONS
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000027896
Autorzy: Dorota Karwacka.
Tytuł pracy: Wpływ komunikacji społecznej na kształtowanie opinii publicznej
Tytuł pracy w innym języku: Impact of social communication on the formation of public opinion
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2013, T. 7, nr 2, s. 137--153
p-ISSN: 2081-6081

Uwagi: Art. w jęz. pol. i ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL, ENG
Punktacja ministerstwa: 8.000
Liczba arkuszy: 2,3
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: komunikacja społeczna ; opinia publiczna ; public relations
Słowa kluczowe ang.: social communication ; public opinion ; public relations
Inne bazy podające opis:
  • BazEkon

    http://rozprawy-spoleczne.pswbp.pl/pdf/art.10_karwacka_wplyw_komunikacji_tom_vii_nr_2_2013.pdf

    2/6
    Nr opisu: 0000024242
    Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec.
    Tytuł pracy: Rola marketingu terytorialnego w zarządzaniu rozwojem gminy
    Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
    Miejsce wydania: Biała Podlaska
    Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
    Rok wydania: 2012
    Strony zajęte przez pracę: S. 56-70
    ISBN: 978-83-61044-82-6
    Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
    Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
    Język publikacji: POL
    Punktacja ministerstwa: 4.000
    Liczba arkuszy: 0,7
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; marketing mix ; promocja ; public relations ; rozwój lokalny ; zarządzanie rozwojem ; samorząd gminny
    Uwaga: sygn. 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
    [sprawdź dostępność w katalogu AB]

    3/6
    Nr opisu: 0000028972
    Autorzy: Monika Anna Łęska, Dorota Karwacka.
    Tytuł pracy: Działania PR elementem budowania wizerunku - case study Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Białej Podlaskiej
    Tytuł całości: W: Szkolnictwo niepubliczne w Polsce i Unii Europejskiej - stan obecny i perspektywy rozwoju / red. nauk. Tomasz Białas
    Miejsce wydania: Gdynia
    Wydawca: Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
    Rok wydania: 2008
    Strony zajęte przez pracę: S. 113-124
    ISBN: 978-83-918369-4-1
    Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
    Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
    Język publikacji: POL
    Punktacja ministerstwa: 3.000
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: public relations ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Białej Podlaskiej
    Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW

    4/6
    Nr opisu: 0000016870
    Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec, Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj.
    Tytuł pracy: Działania promocyjne urzędów gmin na przykładzie wybranych gmin wiejskich województwa lubelskiego
    Tytuł równoległy: Promotion activities in communes' offices on the example of selected rural communes in Lubelskie voivodeship
    Tytuł czasopisma:
    Szczegóły: 2008, T. 2, s. 179--194
    p-ISSN: 1899-1025

    Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
    Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe: gmina wiejska ; promocja ; public relations ; urząd gminy ; województwo lubelskie
    http://rozprawy-spoleczne.pswbp.pl/pdf/ii_14_guzal_dec_zwoli.pdf
    Streszczenie: W pracy przedstawiono teoretyczne aspekty promocji jako narzędzia komunikacji i informowania o gminie oraz wyniki badań aktywności promocyjnej w wybranych urzędach gmin wiejskich województwa lubelskiego. Analizie poddano zakres i częstotliwość stosowania różnych narzędzi promocyjnych, w tym także promocji gospodarczej. Szczególną uwagę po-święcono wykorzystaniu sieci internetowej jako narzędzia promocji. Zbadano także uwarunkowania rozwoju działalności promocyjnej wynikające m.in. z możliwości finansowych budżetów gmin oraz aktywności przedstawicieli samorządu w podnoszeniu kwalifikacji w zakresie marketingu terytorialnego.
    Streszczenie: In this paper the authors present theoretical aspects of promotion as the tool of communication and information about commune and also results of studies of promotion activities in selected rural communes in Lubelskie voivodeship. The authors analyzed the range and frequency of using by the local government particular promotion instruments with the special emphasis put on economic promotion. The authors focus their attention on using of Internet network as a promotion instrument. In this paper different conditions of promotion activities was analyzed for example the financial possibilities and activities of representatives of communes in improving their qualifications when it comes to territorial marketing.

    5/6
    Nr opisu: 0000017601
    Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Dorota Karwacka.
    Tytuł pracy: Internet Public Relations w tworzeniu wizerunku wyższej uczelni na przykładzie Państwowych Wyższych Szkół Zawodowych
    Tytuł całości: W: Przetwarzanie informacji w społeczeństwie informacyjnym / red. T. Grudniewski, J.M. Olchowik
    Miejsce wydania: Biała Podlaska
    Wydawca: Wydawawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
    Rok wydania: 2007
    Strony zajęte przez pracę: S. 189-194
    ISBN: 978-83-61044-12-3
    Charakterystyka formalna: rozdział w książce polskiej
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe: public relations ; wizerunek ; szkoła wyższa
    Uwaga: sygn. 8401 VI CZYT. ; 8402 VI CZYT.
    [sprawdź dostępność w katalogu AB]

    6/6
    Nr opisu: 0000024726
    Autorzy: Jacek Kamiński.
    Tytuł pracy: O zmianie relacji między public elations i marketingkiem : (głos w dyskusji)
    Tytuł czasopisma:
    Szczegóły: 2006, R. 11, z. 4, s. 166--168
    p-ISSN: 1734-2198

    Kopia niedostępna: x
    Charakterystyka formalna: varia: list, wywiad, komentarz, biogram, wspomnienie
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe: marketing ; public relations

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB