AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PROMOCJA
Liczba odnalezionych rekordów: 16



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/16
Nr opisu: 0000040689
Autorzy: Agnieszka Kozak, Andrei Taradaniuk, Elvira Shevchenko.
Tytuł pracy: Impact of promotional activities on choosing a place to study by the students of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska
Tytuł pracy w innym języku: Wpływ działań promocyjnych na wybór uczelni wyższej przez studentów PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2020, Vol. 13, no. 4, p. 490--503
p-ISSN: 2083-3725
e-ISSN: 2451-182X

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG, POL
Punktacja ministerstwa: 20.000
Słowa kluczowe: uczelnia wyższa ; usługi edukacyjne ; marketing ; promocja ; rekrutacja ; Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Słowa kluczowe ang.: higher school ; educational services ; marketing ; promotion ; recruitment ; Pope John Paul II State School of Higher Education in Biala Podlaska
http://www.ers.edu.pl/WPLYW-DZIALAN-PROMOCYJNYCH-NA-WYBOR-UCZELNI-WYZSZEJ-PRZEZ-nSTUDENTOW-PSW-IM-PAPIEZA,128312,0,2.html
DOI: 10.2478/ers-2020-0036
Streszczenie: The article deals with the issues of promotion and its impact on the students' decisions to choose a place to study. The problem seems to be important due to the changes on the educational market that have been taking place for several years. On the one hand, we have a large supply of academic institutions, and, on the other, an ongoing demographic decline. Such a situation requires the implementation of marketing activities which can establish and maintain permanent relationships between higher education institutions and the recipients of their offers. Materials and methods: This study used a non-random selection. It included 100 randomly selected students of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska (PSW). Its aim was to answer two basic research questions, namely what impact on students' choice of a place to study have promotional activities undertaken by higher education institutions, and which forms of promotion have the greatest and the least impact on students' choices. Results: The survey of respondents' opinions was conducted at the turn of January and February 2020 by the method of a diagnostic survey using a questionnaire. The main source of information on academic institutions to choose from, as stated by the respondents, were their friends and family. Such an answer was given by as many as 40% of the respondents. The research also showed that the greatest impact on students' decisions were: the information on the website of a higher education institution (24%), open days (19%), as well as leaflets and guides (16%). Conclusions: The arguments for the choice of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska, and not some other academic institution, were primarily a convenient location, its prestige, the possibility of foreign trips and the positive opinions of their friends. The respondents positively assess the image of their study place, but they find its promotional activities to be insufficient.
Streszczenie: W artykule podjęto problematykę działań promocyjnych uczelni i ich wpływ na decyzję o wyborze szkoły wyższej. Poruszana problematyka wydaje się istotna ze względu na fakt trwających od kilku lat zmian na rynku edukacyjnym. Z jednej strony mamy do czynienia z dużą podażą uczelni, z drugiej natomiast z trwającym niżem demograficznym. Sytuacja ta wymusiła na uczelniach potrzebę wzmożonych działań marketingowych, których celem jest nawiązanie i utrzymanie stałych relacji z odbiorcami ich oferty. Materiały i metody: W badaniach zastosowano dobór nielosowy. Badaniami objęto 100 przypadkowo wybranych studentów Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej (PSW). Ich celem było uzyskanie odpowiedzi na dwa zasadnicze pytania badawcze: jaki wpływ na decyzję o wyborze uczelni mają działania promocyjne podejmowane przez te jednostki oraz które z form promocji mają największy, a które najmniejszy wpływ na decyzję o wyborze uczelni. Wyniki: Badanie opinii respondentów zostało przeprowadzone na przełomie stycznia i lutego 2020 roku metodą sondażu diagnostycznego przy pomocy ankiety. Głównym źródłem informacji na temat uczelni dla ankietowanych okazali się znajomi i rodzina. Takiej odpowiedzi udzieliło aż 40% respondentów. Z badań wynika także, że na decyzję o wyborze uczelni największy wpływ miały informacje znajdujące się na stronie internetowej uczelni (24%), w dalszej kolejności dni otwarte (19%), a także ulotki i informatory (16%). Wnioski: Argumentami przemawiającymi za wyborem PSW, a nie innej uczelni były przede wszystkim dogodna lokalizacja, prestiż uczelni, możliwość wyjazdów zagranicznych i pozytywna opinia znajomych. Respondenci pozytywnie oceniają wizerunek swojej szkoły wyższej, ale podejmowane działania promocyjne nie są wystarczające.

2/16
Nr opisu: 0000041315
Autorzy: Wioleta Kuflewska, Klaudia Juszczuk.
Tytuł pracy: Lokowanie produktu jako budowa wizerunku firmy na przykładzie wybranych seriali telewizyjnych
Tytuł równoległy: Product placement as a company image construction on the example of selected television series
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, nr 29, s. 144-161
p-ISSN: 2391-9167

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Słowa kluczowe: lokowanie produktu ; marketing ; promocja ; reklama ; reklama telewizyjna ; serial
Słowa kluczowe ang.: advertisement ; marketing ; promotion ; product placement ; series ; television advertising
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
Streszczenie: Niniejszy artykuł dotyczy zagadnienia nowoczesnej formy reklamy jaką jest lokowanie produktu, a konkretnie metody budowania wizerunku na przykładzie seriali telewizyjnych. W opracowaniu przedstawiono krótką informacje dotyczącą historii i definicji product placement oraz analizę wyników badań empirycznych, których celem było określenie wpływu lokowania produktu na decyzje nabywcze badanych konsumentów. Badania zostały przeprowadzone w listopadzie 2017 roku przy wykorzystaniu kwestionariusza anonimowej ankiety na grupie 130 osób, mieszkańców Polski powyżej czternastego roku życia.
Streszczenie: This article deals with the issue of a modern form of advertising, which is product placement, specifically the method of image building on the example of television series. The paper presents short information about the history and definitions of product placement and the results of empirical research aimed at determining the impact of product placement on purchasing decisions of the surveyed consumers. The research was carried out on November 2017 using an anonymous questionnaire on a group of 130 people, Polish residents over the age of fourteen.

3/16
Nr opisu: 0000029350
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka.
Tytuł pracy: Wybrane zagadnienia z marketingu żywności ekologicznej w gospodarstwach rolnych województwa lubelskiego
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2014, nr 3(33), s. 229--240
p-ISSN: 1899-5241
e-ISSN: 1899-5772

Uwagi: Streszcz w j. ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; marketing ekologiczny ; promocja ; dystrybucja ; produkcja ; żywność ekologiczna
Słowa kluczowe ang.: marketing ; ecological marketing ; promotion ; distribution ; production of organic food
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW
Inne bazy podające opis:
  • AGRO
  • CEJSH
  • DOAJ
  • BazEkon

    http://www.jard.edu.pl/pub/18_3_2014_pl.pdf
    Projekt/grant: Ekologiczne uwarunkowania i czynniki rozwoju funkcji gospodarczych na obszarach przyrodniczo cennych województwa lubelskiego : Narodowe Centrum Nauki, 2011/01/D/HS4/ 03927

    4/16
    Nr opisu: 0000027139
    Autorzy: Dorota Mączka.
    Tytuł pracy: Działalność Nadbużańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej na rzecz promocji produktu turystycznego wschodniego Mazowsza
    Tytuł czasopisma:
    Szczegóły: 2012, nr 86, s. 137--147
    p-ISSN: 1896-382X

    Uwagi: Streszcz. w jęz. ang.
    Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
    Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
    Język publikacji: POL
    Punktacja ministerstwa: 6.000
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: Nadbużańska Lokalna Organizacja Turystyczna ; produkt turystyczny ; turystyka ; promocja ; Mazowsze
    Uwaga: sygn. 13448 XX CZYT.
    http://www.wzieu.pl/zn/701/ZN_701.pdf

    5/16
    Nr opisu: 0000024247
    Autorzy: Agnieszka Smarzewska, Paulina Demianiuk.
    Tytuł pracy: Działalność władz gminy miejskiej Włodawa w zakresie marketingu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji
    Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
    Miejsce wydania: Biała Podlaska
    Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
    Rok wydania: 2012
    Strony zajęte przez pracę: S. 130-146
    ISBN: 978-83-61044-82-6
    Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
    Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
    Język publikacji: POL
    Punktacja ministerstwa: 4.000
    Liczba znaków: 37376
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; miasto ; wizerunek miasta ; promocja ; Włodawa ; województwo lubelskie
    Uwaga: sygn. 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
    [sprawdź dostępność w katalogu AB]

    6/16
    Nr opisu: 0000024245
    Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Agnieszka Jędrzejewska.
    Tytuł pracy: Kampania promocyjna miasta Biała Podlaska jako instrument marketingu terytorialnego
    Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
    Miejsce wydania: Biała Podlaska
    Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
    Rok wydania: 2012
    Strony zajęte przez pracę: S. 95-115
    ISBN: 978-83-61044-82-6
    Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
    Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
    Język publikacji: POL
    Punktacja ministerstwa: 4.000
    Liczba znaków: 40113
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; miasto ; promocja ; kampania promocyjna ; wizerunek miasta
    Uwaga: sygn. 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
    [sprawdź dostępność w katalogu AB]

    7/16
    Nr opisu: 0000024249
    Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Agnieszka Smarzewska, Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj.
    Tytuł monografii: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. Agnieszka Siedlecka, Agnieszka Smarzewska, Magdalena Zwolińska-Ligaj
    Miejsce wydania: Biała Podlaska
    Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
    Rok wydania: 2012
    Strony: 165, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-61044-82-6
    Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
    Charakterystyka merytoryczna: praca monograficzna
    Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii - j. polski lub inny poza kongres.
    Język publikacji: POL
    Punktacja ministerstwa: 4.000
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; jednostka samorządu terytorialnego ; konkurencyjność ; promocja ; komunikacja marketingowa
    Uwaga: 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
    [sprawdź dostępność w katalogu AB]

    8/16
    Nr opisu: 0000022546
    Autorzy: Krystyna Krzyżanowska, Rafał Wojtkowski.
    Tytuł pracy: Rola Internetu w promocji usług agroturystycznych
    Tytuł równoległy: Role of Internet in the promotion of agri-tourism service
    Cykl: Artykuły
    Tytuł czasopisma:
    Tytuł czasopisma:
    Szczegóły: 2012, T. 5, nr 1, s. 48--57
    p-ISSN: 2083-3725

    Uwagi: Streszcz. w jęz. pol. i ang.
    Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe: agroturystyka ; usługi turystyczne ; promocja ; Internet
    http://www.pswbp.pl/index.php/pl/o-uczelni/pliki-do-pobrania/Inne-pliki/Studia-Ekonomiczne-i-Regionalne/Tom-V-nr-1-rok-2012/05-ROLA-INTERNETU-W-PROMOCJI-USŁUG-AGROTURYSTYCZNYCH/

    9/16
    Nr opisu: 0000024242
    Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec.
    Tytuł pracy: Rola marketingu terytorialnego w zarządzaniu rozwojem gminy
    Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
    Miejsce wydania: Biała Podlaska
    Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
    Rok wydania: 2012
    Strony zajęte przez pracę: S. 56-70
    ISBN: 978-83-61044-82-6
    Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
    Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
    Język publikacji: POL
    Punktacja ministerstwa: 4.000
    Liczba arkuszy: 0,7
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; marketing mix ; promocja ; public relations ; rozwój lokalny ; zarządzanie rozwojem ; samorząd gminny
    Uwaga: sygn. 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
    [sprawdź dostępność w katalogu AB]

    10/16
    Nr opisu: 0000024356
    Autorzy: Krystyna Krzyżanowska.
    Tytuł pracy: Mass media jako czynnik determinujacy rozwój agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego
    Tytuł całości: W: Konkurencyjność produktów turystycznych : praca zbiorowa / pod red. Mikołaja Jalinika
    Miejsce wydania: Białystok
    Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej
    Rok wydania: 2009
    Strony zajęte przez pracę: S. 174-183
    ISBN: 978-83-60200-70-4
    Słowa kluczowe: gospodarstwo agroturystyczne ; promocja ; środki masowego przekazu ; czas wolny
    Uwaga: sygn. 9926 XX CZYT.

    11/16
    Nr opisu: 0000016870
    Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec, Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj.
    Tytuł pracy: Działania promocyjne urzędów gmin na przykładzie wybranych gmin wiejskich województwa lubelskiego
    Tytuł równoległy: Promotion activities in communes' offices on the example of selected rural communes in Lubelskie voivodeship
    Tytuł czasopisma:
    Szczegóły: 2008, T. 2, s. 179--194
    p-ISSN: 1899-1025

    Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
    Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe: gmina wiejska ; promocja ; public relations ; urząd gminy ; województwo lubelskie
    http://rozprawy-spoleczne.pswbp.pl/pdf/ii_14_guzal_dec_zwoli.pdf
    Streszczenie: W pracy przedstawiono teoretyczne aspekty promocji jako narzędzia komunikacji i informowania o gminie oraz wyniki badań aktywności promocyjnej w wybranych urzędach gmin wiejskich województwa lubelskiego. Analizie poddano zakres i częstotliwość stosowania różnych narzędzi promocyjnych, w tym także promocji gospodarczej. Szczególną uwagę po-święcono wykorzystaniu sieci internetowej jako narzędzia promocji. Zbadano także uwarunkowania rozwoju działalności promocyjnej wynikające m.in. z możliwości finansowych budżetów gmin oraz aktywności przedstawicieli samorządu w podnoszeniu kwalifikacji w zakresie marketingu terytorialnego.
    Streszczenie: In this paper the authors present theoretical aspects of promotion as the tool of communication and information about commune and also results of studies of promotion activities in selected rural communes in Lubelskie voivodeship. The authors analyzed the range and frequency of using by the local government particular promotion instruments with the special emphasis put on economic promotion. The authors focus their attention on using of Internet network as a promotion instrument. In this paper different conditions of promotion activities was analyzed for example the financial possibilities and activities of representatives of communes in improving their qualifications when it comes to territorial marketing.

    12/16
    Nr opisu: 0000016841
    Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Joanna Żurakowska-Sawa.
    Tytuł pracy: Strona internetowa jako element promocji na przykładzie wybranych hoteli Polski Wschodniej
    Tytuł całości: W: Hotelarstwo - stan i kierunki rozwoju / red. J. Bergier, J. Żbikowski
    Miejsce wydania: Biała Podlaska
    Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
    Rok wydania: 2008
    Strony zajęte przez pracę: S. 37-45
    ISBN: 978-83-61044-32-1
    Charakterystyka formalna: rozdział w książce polskiej
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe: hotel ; hotelarstwo ; strona www ; promocja
    Uwaga: sygn. 8407 XX CZYT. ; 8408 XX CZYT.
    [sprawdź dostępność w katalogu AB]

    13/16
    Nr opisu: 0000027108
    Autorzy: Mieczysław Adamowicz, Agnieszka Smarzewska.
    Tytuł pracy: Działania promocyjne stosowane przez samorządy gminne na przykładzie wybranych gmin województwa lubelskiego i mazowieckiego
    Tytuł całości: W: Samorządy i społeczności lokalne w zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich / red. nauk. M. Adamowicz
    Miejsce wydania: Warszawa
    Wydawca: Wydawnictwo SGGW
    Rok wydania: 2006
    Seria: Prace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Nauk Ekonomicznych. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu, Nr 40
    Strony zajęte przez pracę: S. 33-41
    ISBN: 83-7244-797-7
    Uwagi: Streszcz. w jęz. ang.
    Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
    Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
    Język publikacji: POL
    Punktacja ministerstwa: 6.000
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: samorząd gminny ; promocja
    Uwaga: sygn. 6981 XVII CZYT. ; 5151 XVII CZYT.
    [sprawdź dostępność w katalogu AB]

    14/16
    Nr opisu: 0000001285
    Autorzy: Jadwiga Antoszek, Bogusław Sawicki.
    Tytuł pracy: Rola usług internetowych w rozwoju turystyki na obszarach wiejskich
    Tytuł całości: W: Uwarunkowania rozwoju turystyki związanej z obszarami wiejskimi / red. nauk. B. Sawicki, J. Bergier
    Miejsce wydania: Biała Podlaska
    Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
    Rok wydania: 2005
    Strony zajęte przez pracę: S. 169-173
    ISBN: 83-916235-8-0
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; agroturystyka ; promocja ; Internet ; informacja turystyczna

    15/16
    Nr opisu: 0000021026
    Autorzy: Kazimierz Michałowski.
    Tytuł pracy: Promocja turystyki wodnej jako podstawowego produktu turystycznego Krainy Wielkich Jezior Mazurskich
    Tytuł całości: W: Marketing produktów turystycznych / red. M. Jalinik
    Miejsce wydania: Białystok
    Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Białostockiej
    Rok wydania: 2004
    Strony zajęte przez pracę: S. 123-130
    Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe: turystyka wodna ; zagospodarowanie turystyczne ; promocja ; Kraina Wielkich Jezior Mazurskich ; Mazury

    16/16
    Nr opisu: 0000003465
    Autorzy: Józef Bergier.
    Tytuł pracy: Znaczenie walorów przyrodniczych i inwestycji w promocji turystyki wschodnich regionów kraju
    Tytuł całości: W: Informacja i promocja w turystyce : materiały konferencyjne z I Sympozjum Naukowego "Znaczenie informacji i promocji w gospodarce turystycznej" / red. K. Michałowski
    Miejsce wydania: Białystok
    Wydawca: Politechnika Białostocka
    Rok wydania: 2002
    Strony zajęte przez pracę: S. 92-102
    ISBN: 83-88229-31-1
    Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
    Język publikacji: POL
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: turystyka ; promocja ; produkt turystyczny ; polityka regionalna ; ekoturystyka
    Uwaga: sygn. 1454 XX CZYT.
    [sprawdź dostępność w katalogu AB]

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB