AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: MARKETING TERYTORIALNY
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000035626
Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec.
Tytuł pracy: Local Action Groups as a New Marketing Entity in Local Governments. : A case study ftom the Lubelskie Province
Tytuł równoległy: Lokalne grupy działania jako nowy podmiot aktywności marketingowej samorządów gminnych : przykład województwa lubelskiego
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, Vol. 13, No. 2, p. 167--181
p-ISSN: 1897-2721

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 13.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: LGD ; marketing terytorialny ; polityka komunikacji społecznej ; Public Relations (PR)
Słowa kluczowe ang.: LAG ; place marketing ; public communication policy ; Public Relations (PR)
Uwaga: Kopia dostepna w Sekcji Bibliometrii
http://www.uwm.edu.pl/wne/podstrony/oej1/wydania/2018/artykuly_13_2/05.pdf
Streszczenie: This paper defines the scope and tools used within the framework of a marketing function, particularly including communications by Local Action Groups (LAGs). The aim of the research was to determine the significance of LAGs in the creation of a territorial product and the range of Public Relation (PR) applications by LAGs in the marketing communication of municipalities. This was achieved by means of a literature review, desk research and the analysis of documents including those that directly regulate the functioning of all 22 LAGs from the Lubelskie Province during the 2014 to 2020 period. According to the research results, the marketing activities of LAGs constitute a combination of activity with respect to product development and PR, activity related to the creation/development of tourism products and their promotion. The marketing activity of LAGs is a synergistic reinforcement of the marketing activity conducted by individual local governments in the area of product development and shaping of the image. LAGs are an entity actively participating in PR. They also enhance the catalogue of PR tools used by the administration of rural municipalities.
Streszczenie: W pracy określono zakres i narzędzia funkcji marketingowej, w tym szczególnie funkcji komunikacyjnej lokalnych grup działania (LGD). Celem badań było określenie znaczenia LGD w kreowaniu produktu terytorialnego oraz zakresu wykorzystania PR przez LGD w komunikacji marketingowej gmin. Cel zrealizowano dzięki przeglądowi literatury, desk research oraz analizie dokumentów, szczególnie dokumentów bezpośrednio regulujących w perspektywie 2014-2020 funkcjonowanie ogółu 22 LGD w województwie lubelskim. W świetle wyników badań działania marketingowe LGD stanowią połączenie aktywności w zakresie rozwoju produktu i PR, aktywności związanej z tworzeniem/rozwojem produktów turystycznych oraz ich promocją. Działalność marketingowa LGD jest wzmocnieniem synergicznym aktywności marketingowej pojedynczych samorządów w obszarze rozwoju produktu i kształtowania wizerunku. LGD stanowią podmiot aktywnie uczestniczący w PR, a w tym w event marketingu, wzbogacają katalog stosowanych przez urzędy gmin wiejskich narzędzi PR.
Projekt/grant: The role of institutions (LAGs) in sustainable development of peripheral regions : Badania statutowe KEiZ, ZE-5

2/15
Nr opisu: 0000024487
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: "Broadening the Concept of Marketing" as the Theoretical Source of Teritorial Marketing
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2012, Vol. 1, no.1, p. 21--24
p-ISSN: 1338-9777

Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe: marketing terytorialny
Słowa kluczowe ang.: teritorial marketing ; theoretical sources ; broadening of the concept of marketing
http://www.infoma.fri.uniza.sk/archive/mse/v1n1/021-024.pdf

3/15
Nr opisu: 0000024247
Autorzy: Agnieszka Smarzewska, Paulina Demianiuk.
Tytuł pracy: Działalność władz gminy miejskiej Włodawa w zakresie marketingu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji
Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 130-146
ISBN: 978-83-61044-82-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 37376
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; miasto ; wizerunek miasta ; promocja ; Włodawa ; województwo lubelskie
Uwaga: sygn. 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

4/15
Nr opisu: 0000024024
Autorzy: Marzena Honorata Lemanowicz, Hanna Szcześniak.
Tytuł pracy: Działania promocyjne województwa świętokrzyskiego narzędziem budowy wizerunku turystycznego regionu
Tytuł całości: W: Wizerunek regionu o orientacji rynkowej / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj, J. Kamiński
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 77-94
ISBN: 978-83-61044-86-4
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; region ; promocja turystyczna ; obszar recepcji turystycznej ; województwo świętokrzyskie

5/15
Nr opisu: 0000024245
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Agnieszka Jędrzejewska.
Tytuł pracy: Kampania promocyjna miasta Biała Podlaska jako instrument marketingu terytorialnego
Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 95-115
ISBN: 978-83-61044-82-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 40113
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; miasto ; promocja ; kampania promocyjna ; wizerunek miasta
Uwaga: sygn. 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

6/15
Nr opisu: 0000024249
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Agnieszka Smarzewska, Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj.
Tytuł monografii: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. Agnieszka Siedlecka, Agnieszka Smarzewska, Magdalena Zwolińska-Ligaj
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony: 165, [1] s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-61044-82-6
Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
Charakterystyka merytoryczna: praca monograficzna
Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii - j. polski lub inny poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; jednostka samorządu terytorialnego ; konkurencyjność ; promocja ; komunikacja marketingowa
Uwaga: 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

7/15
Nr opisu: 0000024242
Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec.
Tytuł pracy: Rola marketingu terytorialnego w zarządzaniu rozwojem gminy
Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 56-70
ISBN: 978-83-61044-82-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,7
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; marketing mix ; promocja ; public relations ; rozwój lokalny ; zarządzanie rozwojem ; samorząd gminny
Uwaga: sygn. 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

8/15
Nr opisu: 0000024017
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: W poszukiwaniu teoretycznych źródeł marketingu terytorialnego
Tytuł całości: W: Wizerunek regionu o orientacji rynkowej / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj, J. Kamiński
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 9-17
ISBN: 978-83-61044-86-4
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; koncepcja poszerzania marketingu

9/15
Nr opisu: 0000024016
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Agnieszka Smarzewska, Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj, Jacek Kamiński.
Tytuł monografii: Wizerunek regionu o orientacji rynkowej / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj, J. Kamiński
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony: 149 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-61044-86-4
Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii - j. polski lub inny poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: jednostka samorządu terytorialnego ; region ; konkurencyjność ; marka terytorialna ; marketing terytorialny ; orientacja rynkowa
Uwaga: sygn. 13865 XIII CZYT. ; 13866 XIII CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

10/15
Nr opisu: 0000024248
Autorzy: Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj, Justyna Bilko.
Tytuł pracy: Wykorzystanie instrumentów marketingu terytorialnego na przykładzie gminy Terespol
Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 147-165
ISBN: 978-83-61044-82-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 44615
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; marketing mix ; samorząd gminny ; Terespol (woj. lubelskie) ; województwo lubelskie
Uwaga: 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

11/15
Nr opisu: 0000021566
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Istota i etapy rozwoju marketingu terytorialnego
Tytuł równoległy: Contents and evolutionary steps in place marketing development
Cykl: Artykuły
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2011, T. 4, nr 1, s. 5-16
p-ISSN: 2083-3725

Uwagi: Streszcz. w jęz. pol. i ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 2.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny
http://www.pswbp.pl/index.php/pl/o-uczelni/pliki-do-pobrania/Inne-pliki/Studia-Ekonomiczne-i-Regionalne/Tom-IV-nr-1-rok-2011/01_istota_i_etapy_rozwoju...11188.pdf/

12/15
Nr opisu: 0000022304
Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec, Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj.
Tytuł pracy: Samorząd gminy jako podmiot działań marketingowych na przykładzie gmin objętych siecią Natura 2000
Tytuł równoległy: Local government as a subject of marketing activities on the example of the municipalities covered by the Natura 2000 network
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2011, T. 4, nr 2, s. 76--81
p-ISSN: 2083-3725

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 2.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; samorząd gminny ; sieć Natura 2000
http://ers.edu.pl/OJS/index.php/erspl/article/view/164/169
Streszczenie: W opracowaniu dokonano oceny aktywności władz samorządowych 14 gmin regionu Zielone Płuca Polski w realizacji działań marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem działalności promocyjnej. analiza materiału empirycznego wskazuje, że badane urzędy gmin stosują tradycyjne narzędzia promocyjne, wykazują niską aktywność w zakresie promocji gmin jako obszarów o szczególnych walorach przyrodniczych oraz są niedostatecznie przygotowane pod względem organizacyjnym, planistycznym i kompetencyjnym do realizacji działań marketingowych.
Streszczenie: This study evaluated the activity of local authorities of 14 Polish Green Lungs region municipalities in the implementation of marketing activities with particular emphasis on promotional activities. An analysis of empirical material indicates that these offices of the municipalities use traditional promotional tools, are not very active in the promotion of municipalities when it comes to special natural assets and are not adequately prepared in terms of organization, planning and competence to carry out marketing activities.

13/15
Nr opisu: 0000007665
Autorzy: Joanna Żurakowska-Sawa.
Tytuł pracy: Koncepcja marketingu terytorialnego
Tytuł całości: W: Rola samorządu w zarządzaniu rozwojem lokalnym i regionalnym / red. M. Adamowicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2006
Strony zajęte przez pracę: S. 161-166
ISBN: 83-923366-4-X
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: marketing terytorialny
Uwaga: sygn. 5157 XIII.2 CZYT. ; 5158 XIII.2 CZYT.

14/15
Nr opisu: 0000007673
Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec.
Tytuł pracy: Opinie przedsiębiorców na temat skuteczności realizacji wybranych działań samorządu gminy z zakresu marketingu wewnętrznego na przykładzie gmin wiejskich województwa lubelskiego
Tytuł całości: W: Rola samorządu w zarządzaniu rozwojem lokalnym i regionalnym / red. M. Adamowicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2006
Strony zajęte przez pracę: S. 213-218
ISBN: 83-923366-4-X
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 6.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: samorząd gminny ; przedsiębiorczość ; konkurencyjność ; zarządzanie ; marketing terytorialny ; województwo lubelskie
Uwaga: sygn. 5157 XIII.2 CZYT. ; 5158 XIII.2 CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

15/15
Nr opisu: 0000001276
Autorzy: Mieczysław Adamowicz.
Tytuł pracy: Promocja kompleksowego produktu regionalnego na przykładzie Zielonych Płuc Polski
Tytuł całości: W: Uwarunkowania rozwoju turystyki związanej z obszarami wiejskimi / red. nauk. B. Sawicki, J. Bergier
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 116-136
ISBN: 83-916235-8-0
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: Zielone Płuca Polski ; produkt regionalny ; marketing terytorialny
Uwaga: sygn. 4468 XX CZYT. ; 4469 XX CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB