AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: MARKETING MIX
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000034409
Autorzy: Agnieszka Kozak, Dorota Mączka.
Tytuł pracy: Narzędzia marketingu mix w działalności wybrancyh gospodarstw agroturystycznych powiatu bialskiego
Tytuł równoległy: Tools of marketing mix in activity the selected agro touristic farms of Bialski administrative district
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, z. 18 (2), s. 175--183
p-ISSN: 1899-7228

Uwagi: Publikacja ukazała się drukiem w 2017 r.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 7.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: agroturystyka ; turystyka wiejska ; marketing mix ; narzędzia marketingowe
Słowa kluczowe ang.: agrotourism ; rural tourism ; marketing mix ; marketing tools
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii
http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-181a42ce-7bc8-4c1f-abb9-f84433e6c60d?q=bwmeta1.element.desklight-b96f2e10-9de3-48b9-8a3c-0efb947a8dd3;11&qt=CHILDREN-STATELESS
Streszczenie: Marketing jest jednym z najpowszechniej stosowanych narzędzi zarządzania we współczesnym biznesie. Dotyczy to każdej prowadzonej działalności, czy to gospodarczej, czy o charakterze non profit. Jego celem jest optymalizacja działań mających za zadanie rozpoznanie potrzeb i preferencji konsumenta, zamianę ich na realny popyt na dobra i usługi, a potem zaspokajanie tego popytu ku zadowoleniu klienta i z zyskiem dla organizacji. Celowi temu służą narzędzia marketing mixu. Prezentowana praca ma na celu identyfikację narzędzi marketingu mix w działalności agroturystycznej.
Streszczenie: Marketing is one from the most widely menagement`tools in modern business. This applies to any business, be it economic or a non-profit organisation. Its objective is to optimize the activities which aim to identify the needs and preferences of the consumer, replace them on a real demand for goods and services, and then meet this demand to the satisfaction of the customer and profitably for the organization. This goal can be achieved with tools of marketing mix. This study aims to identify the tools of marketing mix in the agrotourism activity. In the first chapter of the work we find the basic concepts in marketing and concept of agrotourism. Second chapter will be devoted to the research methodology used in this study. Chapter third will present the results of investigations.To the end work foundling recapitulation as well as conclusions.

2/5
Nr opisu: 0000024242
Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec.
Tytuł pracy: Rola marketingu terytorialnego w zarządzaniu rozwojem gminy
Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 56-70
ISBN: 978-83-61044-82-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,7
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; marketing mix ; promocja ; public relations ; rozwój lokalny ; zarządzanie rozwojem ; samorząd gminny
Uwaga: sygn. 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

3/5
Nr opisu: 0000024248
Autorzy: Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj, Justyna Bilko.
Tytuł pracy: Wykorzystanie instrumentów marketingu terytorialnego na przykładzie gminy Terespol
Tytuł całości: W: Marketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / red. nauk. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 147-165
ISBN: 978-83-61044-82-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 44615
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing terytorialny ; marketing mix ; samorząd gminny ; Terespol (woj. lubelskie) ; województwo lubelskie
Uwaga: 13867 XIII CZYT. ; 13868 XIII CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

4/5
Nr opisu: 0000025895
Autorzy: Zofia Kubińska, Anna Stachyra, Barbara Bergier.
Tytuł pracy: Marketing mix w działalności gospodarstw agroturystycznych południowego Podlasia
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2011, no 4, s. 6--10
p-ISSN: 2220-7481

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: agroturystyka ; gospodarstwo agroturystyczne ; marketing mix ; Południowe Podlasie
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/123456789/3161/3/anot2.pdf

5/5
Nr opisu: 0000021170
Autorzy: Tomasz Mazurek, Jarosław Marek Żbikowski.
Tytuł pracy: Kształtowanie produktu turystyki biznesowej Południowego Podlasia na przykładzie pensjonatu "Uroczysko Zaborek"
Tytuł czasopisma: ; nr 2
Szczegóły: 2005, T. 3, s. 229--241
p-ISSN: 1734-6436

Uwagi: Streszcz. w jęz. ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka biznesowa ; produkt turystyczny ; marketing mix ; zarządzanie jakością ; Południowe Podlasie
Uwaga: sygn. 4663 XX CZYT.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB