AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: MARKA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000033185
Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec.
Tytuł pracy: Marketing ekologiczny w rozwoju obszarów przyrodniczo cennych województwa lubelskiego - ocena aktywności lokalnych władz samorządowych
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, nr 5, s. 17--27
p-ISSN: 2353-9178

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Język publikacji: POL
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ekologiczny ; marka ; promocja ekologiczna ; rozwój zrównoważony ; obszar przyrodniczo cenny
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
Streszczenie: Celem pracy jest okreslenie roli i aktywności samorządów gminnych w kreowaniu rozwoju obszarów przyrodniczo cennych województwa lubelskiego w aspekcie stosowania narzędzi marketingu ekologicznego. Realizacji celu służyła analiza literatury przedmiotu, dokumentów oraz analiza wyników badań przeprowadzonych w 2013 roku w 30 gminach z grupy o najwyższym poziomie cenności ekologicznej w województwie lubelskiem. W ramach badań terenowych zrealizowano wywiady z wójtami/burmistrzami oraz pracownikami urzędów gmin ds. ochrony środowiska. Wykazano, że aktywność marketingowa dotyczy głównie działań w zakresie promocji ekologicznej. aktywność marketingowa samorządów wymaga zwiększenia. Mimo ogólnie niskiego poziomu aktywności marketingowej wskazano przykłady dobrych praktyk w tym obszarze.
Projekt/grant: Ekologiczne uwarunkowania i czynniki rozwoju funkcji gospodarczych na obszarach przyrodniczo cennych województwa lubelskiego : Narodowe Centrum Nauki, 2011/01/D/HS4/03927

2/4
Nr opisu: 0000024113
Autorzy: Bogusław Sawicki.
Tytuł pracy: Kreowanie marki w agroturystyce i turystyce wiejskiej
Tytuł całości: W: Marka wiejskiego produktu turystycznego / red. Piotr Palich
Miejsce wydania: Gdynia
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni
Rok wydania: 2009
Strony zajęte przez pracę: S. 11-17
ISBN: 978-83-7421-077-5
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: marka ; produkt turystyczny ; agroturystyka ; turystyka wiejska ; marka produktu
Uwaga: syg. 9928 XX CZYT.

3/4
Nr opisu: 0000024145
Autorzy: Bogusław Sawicki, Agnieszka Malik.
Tytuł pracy: Produkty tradycyjne i regionalne jako szansa pozyskania wysoko pozycjonowanej marki w turystyce na obszarach wiejskich
Tytuł całości: W: Marka wiejskiego produktu turystycznego / red. Piotr Palich
Miejsce wydania: Gdynia
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni
Rok wydania: 2009
Strony zajęte przez pracę: S. 87-95
ISBN: 978-83-7421-077-5
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: produkt tradycyjny ; produkt regionalny ; marka ; turystyka ; Unia Europejska
Uwaga: syg. 9928 XX CZYT.

4/4
Nr opisu: 0000021017
Autorzy: Bogusław Sawicki, Monika Wojtas.
Tytuł pracy: Znaczenie produktów markowych w turystyce
Tytuł całości: W: Marketing produktów turystycznych / red. M. Jalinik
Miejsce wydania: Białystok
Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Białostockiej
Rok wydania: 2004
Strony zajęte przez pracę: S. 54-59
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: agroturystyka ; produkt turystyczny ; produkt markowy ; marka

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB