AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: KONSUMPCJA
Liczba odnalezionych rekordów: 16



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/16
Nr opisu: 0000046116
Autorzy: Iwona Mystkowska, Krystyna Elżbieta Zarzecka, Marek Gugała, Agnieszka Ginter, Anna Sikorska.
Tytuł pracy: Wpływ herbicydu i biostymulatorów na wybrane cechy jakości konsumpcyjnej bulw ziemniaka
Tytuł całości: W: Nasiennictwo i ochrona ziemniaka : 53. konferencja naukowo-szkoleniowa, Mielno 11-12 maja 2023 r.
Miejsce wydania: Bonin
Wydawca: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy w Radzikowie
Rok wydania: 2023
Strony zajęte przez pracę: S. 42--44
ISBN: 978-83-87109-89-9
Uwagi: Poster.
Charakterystyka formalna: streszczenie zjazdowe polskie (książka streszczeń)
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: biostymulatory ; bulwa ziemniaka ; herbicydy ; jakość ; konsumpcja ; ziemniak
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://ziemniak-bonin.pl/wp-content/uploads/2023/05/Materia%C5%82y-konferencyjne-Mielno-2023.pdf

2/16
Nr opisu: 0000046119
Autorzy: Krystyna Elżbieta Zarzecka, Agnieszka Ginter, Marek Gugała, Iwona Mystkowska, Katarzyna Rymuza, Łukasz Domański.
Tytuł pracy: Ziemniak o kolorowym miąższu wartościowy i atrakcyjny dla konsumenta
Tytuł całości: W: Nasiennictwo i ochrona ziemniaka : 53. konferencja naukowo-szkoleniowa, Mielno 11-12 maja 2023 r.
Miejsce wydania: Bonin
Wydawca: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy w Radzikowie
Rok wydania: 2023
Strony zajęte przez pracę: S. 47-49
ISBN: 978-83-87109-89-9
Uwagi: Poster.
Charakterystyka formalna: streszczenie zjazdowe polskie (książka streszczeń)
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: konsumpcja ; miąższ ; odmiana ; smakowitość ; witamina C ; ziemniak jadalny ; ziemniak kolorowy
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://ziemniak-bonin.pl/wp-content/uploads/2023/05/Materia%C5%82y-konferencyjne-Mielno-2023.pdf

3/16
Nr opisu: 0000043860
Autorzy: Olga Anna Filipiak.
Tytuł pracy: Konsumpcja informacji w cyberprzestrzeni
Tytuł równoległy: Information consumption in cyberspace
Tytuł całości: W: Współcześnie o konsumpcjonizmie. Dylematy i paradoks / red. nauk. Alicja Antas-Jaszczuk, Agnieszka Roguska
Miejsce wydania: Siedlce, Lublin
Wydawca: Uniwersytet Przoridniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Wydawnictwo Naukowe TYGIEL
Rok wydania: 2022, 2022
Strony zajęte przez pracę: S. 10-16
ISBN: 978-83-67162-28-9978-83-67104-19-7
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: cyberprzestrzeń ; informacja ; Internet ; konsumpcja
Słowa kluczowe ang.: consumption ; cyberspace ; information ; internet
https://bc.wydawnictwo-tygiel.pl/public/assets/755/Wsp%C3%B3%C5%82cze%C5%9Bnie%20o%20konsumpcjonizmie.%20Dylematy%20i%20paradoksy.pdf
Streszczenie: Celem opracowania jest wskazanie zmian zachodzących w konsumpcji informacji w cyberprzestrzeni. Internet stał się nową przestrzenią dla rozwoju konsumpcji, jest to środek umożliwiający konsumowanie na niespotykanym dotąd poziomie. Biorąc pod uwagę rozwój cyberprzestrzeni jako areny konsumpcji informacji, w artykule skupiono się na analizie tego wpływu oraz zmian, jakie powstają w wyniku oddziaływania nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w obszarze konsumpcji informacji. Wskazano także na zagrożenia informacyjne, z którymi mamy do czynienia w XXI wieku. Korzystanie z technologii mobilnych w sferze konsumpcji to kluczowy element gospodarki opartej na wiedzy. Wirtualizacja konsumpcji jest dobrym przykładem wykorzystywania rozwiązań technologicznych do zaspokajania potrzeb konsumenckich. Praca ma charakter syntetyczno-analityczny.
Streszczenie: The aim of the analysis is to indicate the changes occurring in information consumption in cyberspace. The Internet has become a new space for the development of consumption; this is the means which facilitates consumption at an unprecedented level. Taking into account the development of cyberspace as an area of information consumption, the article focuses on an analysis of this impact and the changes which occur as a result of the influence of new information and communications technologies in the field of information consumption. Information risks in the 21st century have also been indicated. The use of mobile technologies in consumption is a key element of the knowledge economy. The virtualisation of consumption is a good example of using technological solutions to meet consumer needs. The article is synthetic and analytical in nature.

4/16
Nr opisu: 0000043044
Autorzy: Olga Anna Filipiak.
Tytuł pracy: Rola informacji w społeczeństwie konsumpcyjnym
Tytuł równoległy: Role of information in the consumer society
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2021, nr 40, s. 79--91
p-ISSN: 2299-4033

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł spoza wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 5.000
Słowa kluczowe: informacja ; konsumpcja ; kultura informacyjna ; społeczeństwo konsumpcyjne
Słowa kluczowe ang.: consumer ; consumer society ; information ; information culture
https://kulturabezpieczenstwa.publisherspanel.com/resources/html/article/details?id=227222
DOI: 10.5604/01.3001.0015.6972
Streszczenie: Informacja postrzegana jest obecnie jako jedno z ważniejszych dóbr konsumpcyjnych we współczesnym świecie. Z kolei społeczeństwo konsumpcyjne to typ społeczeństwa, w którym naczelne miejsce zajmuje konsumpcja. Warto wobec tego poczynić refleksję dotyczącą znaczenia informacji w tym typie społeczeństwa. Celem artykułu jest ukazanie roli informacji w społeczeństwie konsumpcyjnym, szczególnie w zachowaniach konsumentów. Współczesny konsument podejmuje szereg istotnych decyzji konsumenckich pod wpływem informacji, jakie pozyskuje oraz jakie są do niego dostarczane z różnych źródeł. W pracy zastosowano metodę studiów literaturowych związanych z tematyką badawczą pracy. Rozważania podjęte w pracy prowadzą do wniosku, iż rola informacji w społeczeństwie konsumpcyjnym jest bardzo istotna. Można ją postrzegać w kilku aspektach: od funkcji informacyjnej, sterującej, co widoczne jest w podejmowanych decyzjach konsumenckich, poprzez funkcję konsumpcyjną oraz rolę kulturotwórczą i społeczną informacji mającą odzwierciedlenie m.in. w tworzonej kulturze konsumpcji, czy wzorach konsumpcji. Analiza podjęta w artykule pozwala na przedstawienie aktualnego tematu wpisującego się w socjologię konsumpcji, co pozwala na ukazanie istoty znaczących problemów związanych z rolą informacji w społeczeństwie konsumpcyjnym.
Streszczenie: Information is currently perceived as one of the vital consumer goods in the modern world whereas the consumer society is a type of society in which consumption is paramount. Therefore, it is worth reflecting on the significance of information in this type of society. The aim of the paper is to present the role of information in the consumer society, in particular in reference to consumer behaviour. The modern consumer makes a number of essential consumer decisions influenced by the information obtained and received from various sources. The method applied in this paper was that of literature review related to the subject matter. The considerations in this paper lead to the conclusion that information plays an important role in the consumer society. This may be perceived in a few aspects: starting from the informational or steering function, which is visible in consumer decisions, through the consumer function and the culture-creating and social role of information reflected e.g., in the created culture of consumption or consumption patterns. The analysis in this paper allows to present the up-to-date topic related to the sociology of consumption, which further facilitates the presentation of the essence of significant problems related to the role of information in the consumer society.

5/16
Nr opisu: 0000042738
Autorzy: Helena Konowaluk-Nikitin, Joanna Waszczuk, Ewa Teresa Pawłowicz-Sosnowska.
Tytuł pracy: Socjalizacja konsumencka dzieci w wieku wczesnoszkolnym w rodzinie
Tytuł całości: W: Antropologiczne i przyrodnicze aspekty konsumpcji nadmiaru i umiaru / red. nauk. Ryszard F. Sadowski, Agata Kosieradzka-Federczyk, Agnieszka Klimska
Miejsce wydania: Warszawa
Wydawca: KSAP
Rok wydania: 2021
Strony zajęte przez pracę: S. 218-233
ISBN: 978-83-61713-26-5
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: dzieci ; konsumpcja ; rodzina ; socjalizacja ekonomiczna ; socjalizacja konsumencka ; wiek wczesnoszkolny
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.

6/16
Nr opisu: 0000039329
Autorzy: Olga Anna Filipiak.
Tytuł pracy: Dylematy we współczesnej konsumpcji
Tytuł całości: W: Kultura - bazar - narracja / red. Adam A. Szafrański
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Wydawnictwo KUL
Rok wydania: 2019
Strony zajęte przez pracę: S. 197-206
ISBN: 978-83-8061-675-2
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,5
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: konsumpcja ; konsumpcjonizm ; dekonsumpcja ; ruch slow life ; społeczeństwo konsumpcyjne
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.

7/16
Nr opisu: 0000037677
Autorzy: Olga Anna Filipiak.
Tytuł pracy: Innowacje społeczne istotnym wyzwaniem w społeczeństwie konsumpcyjnym
Tytuł równoległy: Social innovations as a significant challenge in the consumer society
Tytuł całości: W: Wybrane zagadnienia z zakresu nauk społecznych i mediów / red. Aleksandra Surma, Magdalena Śliwa
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe TYGIEL
Rok wydania: 2019
Strony zajęte przez pracę: S. 43-49
ISBN: 978-83-65932-73-0
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Liczba znaków: 21079
Liczba arkuszy: 0,53
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: konsumpcja ; społeczeństwo konsumpcyjne ; innowacje społeczne ; konsumpcjonizm
Słowa kluczowe ang.: consumption ; consumer society ; social innovations ; consumerism
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://bc.wydawnictwo-tygiel.pl/publikacja/A9A29FC4-5C00-E197-3DE6-71046F4A6261
Streszczenie: Celem opracowania jest analiza wpływu innowacji społecznych na zmiany zachodzące w społeczeństwie konsumpcyjnym. Tematyka badawcza podjęta w rozdziale wpisuje się w obszar zainteresowań socjologii konsumpcji. Postawiono szereg pytań dotyczących istoty i głównych celów innowacji społecznych w konsumpcji oraz ich znaczenia w rozwoju społeczeństwa konsumpcyjnego. Ponadto przybliżono atrybuty wyróżniające społeczeństwo konsumpcyjne. Wymienione zostały również cechy innowacji społecznych w odniesieniu do obszaru konsumpcji. Zwrócono uwagę na współczesne formy innowacji społecznych w konsumpcji oraz szanse i zagrożenia, jakie niosą ze sobą. Praca ulokowana została na płaszczyźnie teoretycznej.
Streszczenie: The aim of the study is to analyse the impact of social innovations on changes in the consumer society. The research subject matter in the chapter is part of the field of interest of sociology of consumption. The questions raised concern the essence and main goals of social innovations in consumption as well as their significance in the development of the consumer society. Additionally, attributes which distinguish the consumer society have been presented as well as the features of social innovations in the field of consumption. Modern forms of social innovations in consumption have been outlined as well as opportunities and threats they involve. The study is located within the theoretical framework.

8/16
Nr opisu: 0000035698
Autorzy: Olga Anna Filipiak.
Tytuł pracy: Człowiek w świecie rzeczy. Wybrane aspekty społeczeństwa konsumpcyjnego
Tytuł całości: W: Diagnoza współczesnego społeczeństwa - przegląd wybranych aspektów / red. Beata A. Nowak, Kamil Maciąg
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe TYGIEL
Rok wydania: 2018
Strony zajęte przez pracę: S. 19-25
ISBN: 978-83-65932-06-8
Uwagi: Streszcz. w jęz. pol. i ang.
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: konsumpcja ; konsumpcjonizm ; społeczeństwo konsumpcyjne ; postmodernizm
Słowa kluczowe ang.: consumption ; consumerism ; consumer society ; postmodernism
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://bc.wydawnictwo-tygiel.pl/publikacja/6B70F94F-F81A-705B-09CE-72C43ED9C891
Streszczenie: Celem opracowania jest scharakteryzowanie wybranych aspektów społeczeństwa konsumpcyjnego przy zwróceniu szczególnej uwagi na kwestie związane ze zmianami, jakie następują pod wpływem rozprzestrzeniającego się konsumpcjonizmu, który wpływa na kształtowanie się porządku społecznego. Posiadanie rzeczy i ich kupowanie to atrybuty społeczeństwa konsumpcyjnego. Konsumpcjonizm widoczny jest m.in. w zmianie stosunku człowieka do posiadania, stylach życia, relacjach międzyludzkich. Konsumpcja staje się jedną z ważniejszych wartości w życiu człowieka, pogłębiając nastawienie materialistyczne i hedonistyczne. Opisane w rozdziale wybrane kierunki przemian w kontekście współczesnej konsumpcji pozwoliły na wyjaśnienie istoty zjawisk społecznych wchodzących w zakres omawianej problematyki. W artykule zastosowano metodę przeglądu publikacji naukowych.
Streszczenie: The aim of the study is to characterise the selected aspects of consumer society with the focus on the changes which are taking place under the influence of wide-spreading consumerism which impacts on the shaping of social order. The possession of things and buying them are the attributes of consumer society. Consumerism can be noted e.g. in the change of human attitude towards possessing, in lifestyles and interpersonal relations. Consumption is becoming one of the most important values in human life, which deepens materialistic and hedonistic approaches. The selected directions of the changes, described in the chapter in the context of modern consumption, help to explain the essence of social phenomena in the scope of the above-mentioned issues. The method of the review of scientific publications has been applied in the article.

9/16
Nr opisu: 0000037297
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka.
Tytuł monografii: Determinanty prośrodowiskowych zachowań wiejskich gospodarstw domowych w aspekcie wykorzystania zasobów naturalnych
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2018
Strony: 301 s., il., 24 cm
Seria: Monografie i Rozprawy, nr 8
ISBN: 978-83-64881-46-6
Uwagi: Publikacja ukazała się drukiem w IV 2019 r.
Charakterystyka formalna: monografia polska (autor)
Charakterystyka merytoryczna: praca monograficzna
Charakterystyka wg MNiSW: autorstwo monografii - j. polski lub inny poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 80.000
Liczba arkuszy: 18
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: gospodarstwo domowe ; konsumpcja ; rozwój zrównoważony ; środowisko ; zasoby naturalne
Projekt/grant: Gospodarstwo domowe a środowisko przyrodnicze : działalność statutowa WNET PSW
Projekt/grant: Ekonomiczne podstawy funkcjonowania podmiotów gospodarczych i przebiegu procesów : działalność statutowa WNET PSW, WNET.ZE.3001.1.2018.AS

10/16
Nr opisu: 0000037897
Autorzy: Olga Anna Filipiak.
Tytuł pracy: Innowacje społeczne istotnym wyzwaniem w społeczeństwie konsumpcyjnym
Tytuł całości: W: II Ogólnopolska Społeczna Konferencja Naukowa - Analiza polskiego społeczeństwa : abstrakty / red. Ewelina Chodźko, Paulina Szymczyk
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Fundacja na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL
Rok wydania: 2018
Strony zajęte przez pracę: S. 16
ISBN: 978-83-65272-94-2
Charakterystyka formalna: streszczenie zjazdowe polskie (książka streszczeń)
Charakterystyka merytoryczna: konferencja naukowa krajowa
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: innowacje społeczne ; konsumpcja ; społeczeństwo konsumpcyjne
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://bc.wydawnictwo-tygiel.pl/publikacja/BB243D3F-AC2F-4A94-F7B2-FB7E917CB8D2

11/16
Nr opisu: 0000036782
Autorzy: Olga Anna Filipiak.
Tytuł pracy: Nowe trendy w konsumpcji we współczesnym społeczeństwie. Refleksja socjologiczna
Tytuł równoległy: New trends in consumption in contemporary society. Sociological reflection
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, T. 12, nr 4, s. 22--27
p-ISSN: 2081-6081

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 8.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: konsumpcja ; trendy ; konsumpcjonizm ; prosumpcja
Słowa kluczowe ang.: consumption ; trends ; consumerism ; prosumption
http://rozprawyspoleczne.edu.pl/articles/d7AuaSPFdRUNS2xrnJtU
DOI: 10.29316/rs.2018.33
Streszczenie: Celem artykułu jest scharakteryzowanie najpowszechniejszych tendencji występujących w konsumpcji we współczesnym społeczeństwie, co wpisuje się w obszar badawczy socjologii konsumpcji. Rozważania podjęte w artykule koncentrują się wokół problemu zmian, jakie zachodzą w sferze konsumpcji oraz ich konsekwencji odnoszących się do ładu społeczno-gospodarczego. Wykorzystano metodę przeglądu publikacji naukowych krajowych i zagranicznych związanych z tematyką badawczą, poprzez wyjaśnienie m.in. takich pojęć jak: konsumpcjonizm, prosumpcja, ekologizacja konsumpcji, democentryzacja konsumpcji, wirtualizacja konsumpcji, konsumpcja etyczna. Pozwoliło to wskazanie kierunku przemian zachodzących we współczesnej konsumpcji pod wpływem m.in. takich procesów i zjawisk społecznych jak: globalizacja, postęp technologiczny, czy zmiany cywilizacyjne. Skala i oddziaływanie tych trendów zależą od otoczenia ekonomicznego, społecznego, technologicznego i kulturowego społeczeństwa.
Streszczenie: The aim of the article is to characterize the most common tendencies that occur in consumption in contemporary society, which is part of the research area of consumption sociology. The considerations taken up in the article focus on the problem of changes taking place in the sphere of consumption and their consequences relating to the socio-economic order. The method of reviewing domestic and foreign scientific publications related to research topics was used by explaining, among others, such concepts as: consumerism, prosumption, ecologisation of consumption, democratization of consumption, virtualization of consumption, ethical consumption. It allowed to indicate the direction of changes taking place in contemporary consumption under the influence of, e.g., such social processes and phenomena as: globalization, technological progress, or civilization changes. The scale and impact of these trends depend on the economic, social, technological and cultural environment of society.

12/16
Nr opisu: 0000037860
Autorzy: Olga Anna Filipiak.
Tytuł pracy: Współczesna konsumpcja - nowe wyzwania i perspektywy
Tytuł całości: W: Ogólnopolska Konferencja Naukowa Współcześnie o konsumpcjonizmie : abstrakty / red. Beata A. Nowak, Agnieszka Pytka
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Fundacja na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL
Rok wydania: 2018
Strony zajęte przez pracę: S. 30
ISBN: 978-83-65272-79-9
Charakterystyka formalna: streszczenie zjazdowe polskie (książka streszczeń)
Charakterystyka merytoryczna: konferencja naukowa krajowa
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: konsumpcja ; społeczeństwo konsumpcyjne
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://bc.wydawnictwo-tygiel.pl/publikacja/EBF7F6A6-BD4C-6755-EB51-1A0858280C9E

13/16
Nr opisu: 0000035766
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Mateusz Kuszneruk.
Tytuł pracy: Zrównoważona konsumpcja a marnotrawstwo żywności w opinii kierowników gospodarstw domowych
Tytuł równoległy: Sustainable consumption and waste of food in the opinion of household managers
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, nr 19 (68), s. 223-236
p-ISSN: 2081-3430
e-ISSN: 2544-0640

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 13.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: gospodarstwo domowe ; konsumpcja ; konsumpcja zrównoważona ; marnotrawstwo żywności
Słowa kluczowe ang.: household ; consumption ; sustainable consumption ; food wastage
http://sj.wne.sggw.pl/pdf/PEFIM_2018_n68.pdf
DOI: 10.22630/PEFIM.2018.19.68.19
Streszczenie: Celem artykułu jest wskazanie różnic w podejściu do konsumpcji zrównoważonej oraz marnotrawstwa żywności według deklarowanej postawy konsumpcyjnej. Dla jego realizacji określono pytania badawcze: Czy gospodarstwa domowe kierowane przez respondentów wyrażających opinię o zależności pomiędzy konsumpcją zrównoważoną a stanem środowiska naturalnego zdecydowanie rzadziej wyrzucają artykuły żywnościowe? Czy w tego rodzaju gospodarstwach częściej decyzje nabywcze podejmowane są racjonalnie?
Streszczenie: The aim of the paper is to indicate differences in the approach to sustainable consumption and food wastage according to the declared consumerist attitude. To accomplish such an aim there are asked the following research questions: Do households managed by respondents who express the opinion on the relationship between sustainable consumption and the state of the environment much less frequently discard food products? Do these types of households make more rational purchase decisions?

14/16
Nr opisu: 0000030402
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka.
Tytuł pracy: Degree of meeting the needs of households from valuable natural areas of the Lublin voivodeship
Tytuł całości: W: Economic Science for Rural Development : 1. Marketing and Sustainable Consumption. 2. New Dimensions in the Development of Society / ed. Janis Kusis
Miejsce wydania: Jelgava
Wydawca: Latvia University of Agriculture
Rok wydania: 2015
Seria: Economic Science for Rural Development, 1691-3078, No. 40
Strony zajęte przez pracę: S. 64-71
ISBN: 978-9984-48-183-8
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych zagranicznych
Charakterystyka merytoryczna: konferencja naukowa międzynarodowa
Charakterystyka wg MNiSW: publikacja w recenzowanych mat. konf. międzynar. uwzględnionej w WoS
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 15.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: gospodarstwo domowe ; konsumpcja ; obszar cenny przyrodniczo
Słowa kluczowe ang.: household ; consumption ; valuable natural areas
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
Inne bazy podające opis:
  • WoS
  • AGRIS
  • CAB Abstracts
  • EBSCO

    http://llufb.llu.lv/conference/economic_science_rural/2015/Latvia_ESRD_40_2015-64-71.pdf
    Projekt/grant: Ekologiczne uwarunkowania i czynniki rozwoju funkcji gospodarczych na obszarach przyrodniczo cennych województwa lubelskiego : Narodowe Centrum Nauki, 2011/01/D/HS4/03927

    15/16
    Nr opisu: 0000030043
    Autorzy: Olga Anna Filipiak, Dawid Krzysztof Błaszczak.
    Tytuł pracy: Konsumpcja posmodernistyczna we współczesnych teoriach socjologicznych
    Tytuł całości: W: E-społeczeństwo w Europie Środkowej i Wschodniej. Teraźniejszość i perspektywy rozwoju / pod red. Sławomira Partyckiego
    Miejsce wydania: Lublin
    Wydawca: Wydawnictwo KUL
    Rok wydania: 2015
    Strony zajęte przez pracę: S. 422-427
    ISBN: 978-83-8061-046-0
    Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
    Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
    Język publikacji: POL
    Punktacja ministerstwa: 4.000
    Liczba znaków: 20400
    Liczba arkuszy: 0,51
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: konsumpcja ; postmodernizm ; fellow-consumers
    Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

    16/16
    Nr opisu: 0000029564
    Autorzy: Ewa Tokarewicz.
    Tytuł pracy: James Dean : Image of Absence or Cultural Icon : film stars as a phenomenon of production and consumption
    Tytuł całości: W: Literature and/in Culture / ed. by Sławomir Wącior, Grzegorz Maziarczyk
    Miejsce wydania: Lublin
    Wydawca: Towarzystwo Naukowe KUL
    Rok wydania: 2008
    Seria: Prace Wydziału Historyczno-Filologicznego, 138
    Strony zajęte przez pracę: S. 207-214
    ISBN: 987-83-7306-350-1
    Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
    Język publikacji: ENG
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: James Dean ; ikona kultury ; konsumpcja
    Słowa kluczowe ang.: James Dean ; cultural icon ; film star ; consumption
    Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB