AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PLACE MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000035626
Autorzy: Danuta Jolanta Guzal-Dec.
Tytuł pracy: Local Action Groups as a New Marketing Entity in Local Governments. : A case study ftom the Lubelskie Province
Tytuł równoległy: Lokalne grupy działania jako nowy podmiot aktywności marketingowej samorządów gminnych : przykład województwa lubelskiego
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, Vol. 13, No. 2, p. 167--181
p-ISSN: 1897-2721

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 13.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: LGD ; marketing terytorialny ; polityka komunikacji społecznej ; Public Relations (PR)
Słowa kluczowe ang.: LAG ; place marketing ; public communication policy ; Public Relations (PR)
Uwaga: Kopia dostepna w Sekcji Bibliometrii
http://www.uwm.edu.pl/wne/podstrony/oej1/wydania/2018/artykuly_13_2/05.pdf
Streszczenie: This paper defines the scope and tools used within the framework of a marketing function, particularly including communications by Local Action Groups (LAGs). The aim of the research was to determine the significance of LAGs in the creation of a territorial product and the range of Public Relation (PR) applications by LAGs in the marketing communication of municipalities. This was achieved by means of a literature review, desk research and the analysis of documents including those that directly regulate the functioning of all 22 LAGs from the Lubelskie Province during the 2014 to 2020 period. According to the research results, the marketing activities of LAGs constitute a combination of activity with respect to product development and PR, activity related to the creation/development of tourism products and their promotion. The marketing activity of LAGs is a synergistic reinforcement of the marketing activity conducted by individual local governments in the area of product development and shaping of the image. LAGs are an entity actively participating in PR. They also enhance the catalogue of PR tools used by the administration of rural municipalities.
Streszczenie: W pracy określono zakres i narzędzia funkcji marketingowej, w tym szczególnie funkcji komunikacyjnej lokalnych grup działania (LGD). Celem badań było określenie znaczenia LGD w kreowaniu produktu terytorialnego oraz zakresu wykorzystania PR przez LGD w komunikacji marketingowej gmin. Cel zrealizowano dzięki przeglądowi literatury, desk research oraz analizie dokumentów, szczególnie dokumentów bezpośrednio regulujących w perspektywie 2014-2020 funkcjonowanie ogółu 22 LGD w województwie lubelskim. W świetle wyników badań działania marketingowe LGD stanowią połączenie aktywności w zakresie rozwoju produktu i PR, aktywności związanej z tworzeniem/rozwojem produktów turystycznych oraz ich promocją. Działalność marketingowa LGD jest wzmocnieniem synergicznym aktywności marketingowej pojedynczych samorządów w obszarze rozwoju produktu i kształtowania wizerunku. LGD stanowią podmiot aktywnie uczestniczący w PR, a w tym w event marketingu, wzbogacają katalog stosowanych przez urzędy gmin wiejskich narzędzi PR.
Projekt/grant: The role of institutions (LAGs) in sustainable development of peripheral regions : Badania statutowe KEiZ, ZE-5

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB