AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: ECOLOGICAL MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000030657
Autorzy: Magdalena Anna Zwolińska-Ligaj.
Tytuł pracy: Areas of business activity in the development of environmentally valuable eco-products - as exemplified by the Lublin Voivodeship
Tytuł równoległy: Aktywność przedsiębiorców obszarów przyrodniczo cennych w kształtowaniu ekoproduktu - przykład woejwództwa lubelskiego
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, 14 (3), s. 157--166
p-ISSN: 1644-0757

Uwagi: Streszcz. w jęz. ang. i pol.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 15.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: cykl życia produktu ; marketing ekologiczny ; województwo lubelskie
Słowa kluczowe ang.: product life-cycle ; ecological marketing ; Lublin Voivodeship
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
Inne bazy podające opis:
  • AGRO
  • BazEkon
  • EBSCO

    http://acta_oeconomia.sggw.pl/pdf/Acta_Oeconomia_14_3_2015.pdf
    Streszczenie: Celem opracowania jest charakterystyka aktywności przedsiębiorców w zakresie uwzględniania wymogów środowiskowych w ramach poszczególnych faz życia produktu/usługi oraz ocena wybranych elementów potencjału badanych organizacji istotnych z perspektywy zwiększenia tej aktywności. W pracy dokonano także oceny istotności wybranych czynników wsparcia przedsiębiorców we wdrażaniu rozwiązań proekologicznych oraz zarysowano problem znaczenia lokalizacji na obszarze przyrodniczo cennym dla kształtowania ekoproduktu. Badania ujawniły brak formalnych podstaw wdrażania polityki ekoproduktu oraz motywację działań proekologicznych połowy podmiotów wynikającą głównie z potrzeby spełniania regulacji środowiskowych. Aktywność w kształtowaniu ekoproduktu wymaga w przypadku badanej grupy wzmocnienia i bardziej kompleksowego podejścia. Jej ograniczenie stanowią bariery finansowe i informacyjne. Większość badanych dostrzega możliwości w zakresie kreowania produktu ekologicznego wynikające z lokalizacji.
    Projekt/grant: Ekologiczne uwarunkowania i czynniki rozwoju funkcji gospodarczych na obszarach przyrodniczo cennych województwa lubelskiego : Narodowe Centrum Nauki, 2011/01/D/HS4/03927

    2/2
    Nr opisu: 0000029350
    Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka.
    Tytuł pracy: Wybrane zagadnienia z marketingu żywności ekologicznej w gospodarstwach rolnych województwa lubelskiego
    Tytuł czasopisma:
    Szczegóły: 2014, nr 3(33), s. 229--240
    p-ISSN: 1899-5241
    e-ISSN: 1899-5772

    Uwagi: Streszcz w j. ang.
    Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
    Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
    Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
    Język publikacji: POL
    Punktacja ministerstwa: 9.000
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe: marketing ; marketing ekologiczny ; promocja ; dystrybucja ; produkcja ; żywność ekologiczna
    Słowa kluczowe ang.: marketing ; ecological marketing ; promotion ; distribution ; production of organic food
    Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW
    Inne bazy podające opis:
  • AGRO
  • CEJSH
  • DOAJ
  • BazEkon

    http://www.jard.edu.pl/pub/18_3_2014_pl.pdf
    Projekt/grant: Ekologiczne uwarunkowania i czynniki rozwoju funkcji gospodarczych na obszarach przyrodniczo cennych województwa lubelskiego : Narodowe Centrum Nauki, 2011/01/D/HS4/ 03927

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB